Travel #1 The best of Australia part 1

1/17/2013

#2
#1
#3
#4


#5


        #6                                                                                     #7

Travel blog number 1 is online! Roadtrip Australia 2011. In 2011 mocht ik (samen met m'n liefde) een reis van vijf weken door Australie maken. En hoe doe je dat in Australie? Natuurlijk met de camper! Wil je niet te duur & toch met een camper check dan vooral even http://www.wickedcampers.com.au Dit is een organisatie die oude 'vans' opkoopt, ze pimped & verhuurd. Het enige wat er kan gebeuren is dat ie er ineens mee ophoudt, maar je krijgt gegarandeerd binnen 12 uur een nieuwe wicked camper! Die gok wilden wij zeker wagen. En wat bleek. Onze XXXX camper heeft ons geen moment in de steek gelaten. Zeker de moeite waard om te overwegen wanneer je voor een langere tijd een camper nodig hebt. In Sydney hebben we onze wicked camper opgehaald en met ons rijdende huis op wielen eindigde ons avontuur in Cairns. In deze weken hebben we dus de hele oostkust van het ontzettend gave en veelzijdige Australie mogen zien! Bij deze part 1 met de hoogtepunten van deze onvergetelijke trip!

  // #1 four mile beach // #2 Whitsundays #3 Whitsundays // #4 Koala // #5 First dive @ Great Barrier Reef with http://reefencounter.com.au/ #6 Wicked campers http://www.wickedcampers.com.au/ // #7 Surfing @ Byron Bay

7 opmerkingen :

  1. Prachtige foto's en ik heb je blog gevonden via Your Lifestyle Guide, goede zet want je blog is erg leuk! Ik ga gauw verder lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw lijkt me echt heel erg gaaf om met zo een leuke caravan door Australiƫ te toeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAUW wat super geweldig! echt wauw en het leukste is dat je met een camper op reis bent gegaan hoe gaaf! hele mooie fotos heb je ook!

    Ik volg je:)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke blog! Je hebt er vast weer een aantal volgers bij! Waaronder mezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt super mooi en indrukwekkend. Ik ben 2 maanden terug ook mijn reis begonnen in Sydney, daar twee weken gebleven en blijf nu een jaar in Nieuw Zeeland :)
    Het gevoel van ruimte en vrijheid is heerlijk. En ja we hebben het goed in NL, maar hier is het toch veel minder stressen!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, prachtige foto's Ik spot The Whitsundays':D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toffe foto's hoor! :) Australia is zo leuk! Wil graaag terug.

    BeantwoordenVerwijderen